Saturday, June 21, 2008

έπεα επί άμμου


50 comments:

the_return said...

Ναι, Νανά μου, έτσι είναι, τα μενουέττα καίτοι από τη φύση τους είναι συνήθως απλά χορευτικά τρία τέταρτα, εντούτοις όχι σπάνια στην μεταχείρισή τους από τον Beethoven (όσο να'ναι ένα μάλλον πάρεργο στο σύνολο έργο του) αποκτούν μια "υφέρπουσα" όπως τη λες θλίψη, ένα είδος διανοητικής θλίψης, θα προσέθετα, που τόσο γνώριμη είναι στο έργο του μεγάλου ανακαινιστή και οραματιστή στην ιστορία της μουσικής.

Και σίγουρα ο Παρθενώνας είναι ακινητοποιημένη μουσική στο χρόνο, και αντίστροφα κάθε μουσική από τότε είναι κατά ένα τρόπο εφαρμογή του Παρθενώνα στον ήχο. O Απόλλων δηλαδή κατά συρροή.

Βέβαια ο Beethoven συχνά ήταν Απόλλων και Απολλύων μαζί (ειδικά στα τελευταία κουαρτέττα του).

onlysand said...

My RETURN :)

"εφαρμογή του Παρθενώνα" !!!

Έτσι είναι: αφού έχει προηγηθεί, μια ζωή,
"Απόλλων κατά συρροή", "Απολλύων" η μοίρα των λεγόμενων 'καταραμένων'
(όχι τυχαίο επίθετο, νομίζω, εκ μέρους των μετρίων).
Εκείνος, από την κορυφή, έχει όλη την άνεση να περιγελά την 'αυτοϊκανοποίηση'
ημών των υπολοίπων... ;)

Ιδιαίτερο αφιέρωμα στον Μπετόβεν, ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ - υπόσχομαι!

Καλημέρες :)

akb8862 said...

"...ακινητοποιημένη μουσική του κόσμου",φοβερό!
Μπράβο, βρε Νανά! Τι δε μαθαίνουμε πια από το μπλογk σου! Να σαι καλά.

voul-voul said...

Πραγματικά, Νανά μου, έχει δίκιο ο Άλεξ!

Υπέροχα πράγματα, θεϊκή μουσική!
Απόλυτα ταιριαστά με την έξοχη γραφή σου, να είσαι πάντα καλά!

Και η "κατάθεση" του Return, όπως πάντα εξαιρετική, σκέτη απόλαυση!

Ένα όμορφο και δροσερό Σ/Κ να ευχηθώ
σε όλους τους εκλεκτούς συνταξιδιώτες! :)

onlysand said...

ΑΛΕΞ :)

αυτά και άλλα θαυμαστά υπάρχουν μαζεμένα - ή μάλλον ...διάσπαρτα - όταν αναζητούσα παράξενα κι αλλότρια
για τις εκπομπές μου
σκέφτομαι, ίσως, κάποτε, να τα αναρτήσω
σ' ένα παράρτημα της 'άμμου'... ;)

Μόλις συγκέντρωνα τα 'έπεα'
της Πρωτομαγιάς για τους 'καταχραστές...'
- με συγκινεί τόσο
η αγνότητα και η γενναιοδωρία σου!
(ε, καλά, δεν είπα κάτι καινούργιο... ;)

κι εσύ να 'σαι ΚΑΛΑ! :)

onlysand said...

VOUL-VOUL :)

αφού κι εσύ δεν κουράστηκες να μοιράζεις επαίνους, σου λέω πως χαίρομαι που είσαι μια τακτική συνταξιδιώτισσα, που μας φέρνει πάντα τα γλυκά της λόγια :)

Ναι, ναι, ναι – ΔΡΟΣΕΡΟ Σ/Κ!!! ;)

eraser said...

Νανά!

Όμορφες εικόνες, θαλερές λέξεις
πολυ ωραία συμπλήρωσες με φωτο και τα 2 αφιερωμένα στους Άλεξ και Return

του τελευταίου όμως το όνομα,
το ξέχασες παρουσιάζοντας
το βιβλίο του!... ;)

akb8862 said...

΄Επιασες διάνα στη φωτό, Νανά, σε ό,τι με αφορά. Θα σου στείλω με μέιλ μια φωτό που πρόσφατα αποθήκευσα για μελλοντική χρήση. Να δεις,είναι σχεδόν όμοια με αυτήν που έβαλες για μένα! Δυστυχώς δεν ξέρω πώς να την δείξω μέσα από τα σχόλια. Δεν είμαι τόσο "προχώ" όσο εσύ,αλλά αν έχεις τρόπο μπορείς εσύ να την δείξεις,αφού σου την στείλω. Να σαι καλά. Ευχαριστώ.

onlysand said...

ERASER :)

εκ των ενόντων, μόνο εκ των ενόντων οι εικόνες - ανεπεξέργαστες...
Αλλά είπα, ώσπου να βάλω το καινούργιο-παλιό λειτουργικό, μη φύγουν από την πρώτη σελίδα χωρίς φωτο
- μετά, τρέχα γύρευε!...

Όσο για το βιβλίο του Return, επειδή 'επισήμως', δεν έχει αποκαλύψει το όνομά του, όποιος έχει την περιέργεια, θα πάει να το αγοράσει ζητώντας το μόνο με τον τίτλο και τον εκδ. οίκο - είναι αρκετά ;)

onlysand said...

ΑΛΕΞάκι :)

συγνώμη για την αργοπορία - καθάριζα μαρούλια και σέλινα (γιατί, ως τον Αύγουστο, μόνο βραστή σαλάτα+κολοκύθια, πατάτες, ρύζι, αλλά και κρέας, ψάρι... ;)
Τα λέω, μην τρομάξει κανένας ...καλοφαγάς - αν πρέπει να βγάλει την ακατονόμαστη... ;)

Λοιπόν: η εικόνα, σούπερ απαλότητα-γαλήνη (αυτό που χρειζόμαστε! :)))
Όμως, θα σ' αφήσω να την 'ανεβάσεις' εσύ στα σχόλια. Επειδή υπάρχουν ορισμένα tags που θα αλλιώσουν το 'σχόλιο', αν τα παραθέσω εδώ, θα σου τα στείλω τώρα απαντώντας στα μέιλ σου - είναι πολύ απλό!

Αν δεν πας για ...σιέστα, περιμένω τα αποτελέσματα! Να κρατήσεις τον κώδικα!

Καλά, το 'προχώ' το αντιπαρέρχομαι... ;)

akb8862 said...

Οχι δεν έκανα σιέστα...Δυστυχώς διάβαζα.
Τον κώδικα τον έχω από παλιά. Μου τον είχες δώσει εσύ. Το πρόβλημα είναι ότι όλα τα ποστ μου τα χω με φωτογραφίες & δεν είμαι καλός στο ράβε ξήλωνε,καθότι είμαι ακόμη στραβάδι. Το κακό είναι ότι δεν κρατησα το URL της φωτό. Ομως στα επόμενα ποστ μου θα τη δείξω σύντομα. Για αυτο την κράτησα εξάλλου. Πάω τώρα στο Z-share να δω αν τα καταφέρω από κει. Αν ναι, θα επανέλθω.
Πολύ καλή η διαίτά σου! Κάτι τέτοιο μου χρειάζεται και μένα για να χάσω τα περιττά κιλά μου. Δεν κάνω πλάκα .Πρέπει από κάτι να φοβηθώ πολύ και για να χάσω κιλά & για να κοψω το τσιγάρο .

onlysand said...

ΑΛΕΞ :)

Δεν κράτησες το URL της φωτό, αλλά μπορείς να την ανεβάσεις σε ένα πρόχειρο ποστ (παρασκηνιακά!) νας πας στο preview (προεπισκόπηση λέγεται;) του ποστ και πατώντας δεξί κλικ να βρεις το URL στις "Ιδιότητες" (Properties).

Κάν' το, έτσι για ...διάλειμμα ;)

akb8862 said...

Καλή ιδέα! Ευχαριστώ. Μα τώρα που το είδα δεν προκάνω. Από αύριο θα προσπαθήσω.
Καλό βράδυ.

el(lad)itsa said...

Τι ομορφιές και ευωδιές στην “Άμμο”!
Πάντα ανυπομονώ πότε θα φτάσω,
αναζωογονούμαι εδώ!

Αχ, Νανά μου, πολύ ωραία θα ήταν να ανεβάσεις τις εκπομπές σου! Μου έχεις λείψει τόσο...

Χαιρετίσματα σε όλους τους φίλους συνταξιδιώτες με τις υπέροχες πένες!
Όμοιος ομοίω αεί πελάζει... :)

akb8862 said...

Για αυτό που είπαμε δεν προλαβαίνω σήμερα. Από αύριο. Να στε όλοι καλά.

onlysand said...

Καλώσ' την ELLADITSA μας την ...σπάνια ;)

σ' ευχαριστώ, καλή μου - όσο θέλει ο καιρός, εδώ θα είμαστε! :)

Εντάξει, για τις εκπομπές θ' αργήσω λίγο

onlysand said...

ΑΛΕΞάκι :)

ναι, κι αύριο μέρα είναι
- δεν σου είπα να μην αγχώνεσαι;!

Με κάθε ευκαιρία, να ΞΕ-ΚΟΥ-ΡΑ-ΖΕ-ΣΑΙ!!

(Να, κι εγώ, τώρα, πάω να ξαπλώσω ;)

markos A said...

Σε ό,τι μου αναλογεί από τους unblogged συνταξιδιώτες,
θέλω Νανά να σε ευχαριστήσω
για τα ταξίδια που μας χαρίζεις
για τις "λέξεις που μας πετάς κατάκαρδα"
και φτιάχνουν τη μαγεία της μέρας μας

Να είσαι πάντα καλά!

meril said...

Πάρα πολύ ωραίο ποίημα Νανά....
Που το χαιρόμαστε όλοι μπλογκερς και μη

eraser said...

Γλυκόπικρο και αισθαντικό, όπως εσύ Νανά
- πολλά πολλά ευχαριστώ, εννοείται!

συγκινητικό! όπως ΕΣΥ ξέρεις να "ψιχαλίζεις" συναισθήματα!

χαίρομαι που σε "γνώρισα", όπως και τους εκλεκτούς φίλους της "Άμμου"

Καλό βράδυ σε όλους ;)

akb8862 said...

"Ψιχαλίζεις" συναισθήματα...Ναι, καταπληκτικό αυτό που είπε ο eraser! Το επαναλαμβάνω & εγώ & θα σταθώ στους στίχους:

"Δεν με είδες - έφυγα παραπόταμος
ρυάκι μαγεμένο τώρα που και
το φεγγάρι εξέπεσε σε νόμισμα".

Υπέροχοι, κρύβουν όλο το "ανεπίδοτο" που έχει η γραφή σου & μου θυμίζουν το βιβλίο σου πάλι. & να ανασηκώνω το κεφάλι για να το ξαναδώ,γιατί όπως σου είπα το βιβλίο σου το χω πάντα πάνω από τον υπολόγιστή μου! Να μου θυμίζει πάντα οτι μου υπολοίπονται πάντα πολλές "χαριστικές ΑΝΑβολές", να μην ξεχνώ,να τις περιμένω...
Να σαι καλά,Νανά. & να γράφεις πάντα τόσο ζωντανά, τόσο ανθρώπινα,τόσο αισθαντικά.

Άργησα λίγο να εμφανιστώ,αλλά έχω πνιγεί στις δουλειές & υποχρεώσεις τουτη τη βδομάδα. Ευτυχώς χθες βράδυ ήμουν στην ανεπανάληπτη συναυλια που εδωσε εδώ η Ν. Μούσχουρη & λίγο χαλάρωσα.
Εντος ολίγου & σε επόμενο σχόλιο θα προσπαθήσω να δώσω εκείνη τη φωτό που υποσχεθηκα. Να στε καλά! Επανέρχομαι.

akb8862 said...
This comment has been removed by the author.
akb8862 said...

Λυπάμαι. Δεν τα κατάφερα. Σε ένα από τα επόμενα ποστ μου ( θα ειδοποιήσω με σχόλιο εδώ) η φωτό θα είναι εφανης στο μπλόγκ μου. Νανά,ακολούθησα πιστά τις οδηγίες σου,μα δεν ξέρω τι γίνεται! Προσπάθησα όμως. Σύντομα από το μπλογκ μου, λοιπόν. Καλό μεσημέρι σε όλους/ες.

onlysand said...

MARKO & ERASER :)

κι εγώ, για μια φορά ακόμη, θα σας πω
ότι η ευαισθησία και η διορατικότητά σας
κάθε μέρα και πιο πολύ με καταπλήσσουν!

Χαίρομαι, δε, που - αν και ...unblogged
είστε, σχεδόν απ' την αρχή, στην όμορφη
παρέα της 'άμμου' - να είστε ΚΑΛΑ! :)

onlysand said...

Γλυκειά μου MERILou :)

τι θα γίνει με σένα, αστείρευτη;

..."όλο ολισθαίνεις στην αγάπη"...

φιλί θαλασσινό σού στέλνω! :)

onlysand said...

Έλειψα χθες και σήμερα για τα ...απαραίτητα, και οι 'ουρές' της δουλειάς ακόμα με κυνηγάνε (μαγειρέματα κ.λπ.)


ΑΛΕΞ :)

και με σένα τι θα γίνει!
με τιμάς και με συγκινείς τόσο, 'αδελφάκι'
που κοκκινίζω απ' την αναξιότητα...

Ξέρω πια πως είναι στο dna σου η γενναιοδωρία - δεν μπορείς να κάνεις αλλιώς... ;)
σ' ευχαριστώ πολύ, καλό παιδί!

onlysand said...

ΑΛΕΞ :)

κι εγώ λυπάμαι, βρε παιδάκι μου - κρίμα...

Αν θυμάσαι, κι εγώ μερικές φορές δεν καταφέρνω να ανεβάζω εικόνες στα σχόλια...
Πριν λίγο, κάνοντας κλικ στο 'ΕΔΩ' σου,
με πήρε και με σήκωσε, ώσπου να ξαναβρώ το μπλογκ - βασανιστής αυτός ο μπλόγκερ!

Τώρα δεν προλαβαίνω ν' ασχοληθώ - περιμένουμε να δούμε την 'άμμο' σου, στην όμορφη και αισθαντική σελίδα σου :)

voul-voul said...

Πολύ όμορφο και συγκινητικό, Νανά μου!

αφού "ανήκει" και σε μένα κατά ένα ποσοστό, θα το αντιγράψω και θα το βάλω κι εγώ στη βιβλιοθήκη μου, μαζί με την Χαριστική Αναβολή και τα άλλα σου βιβλία!
Το ωραιότερο όμως το έκανε ο Άλεξ, που έδειξε εμπράκτως στο μπλογκ του, την αγάπη που σου αξίζει. Μπράβο του!!!

Πόσο φρέσκο και υποσχετικό το τριαντάφυλλο που πέφτει απ' τον ουρανό!
Δεν έχω λόγια να σε ευχαριστήσω!

Καλό βράδυ σε όλους τους εκλεκτούς φίλους! :)

akb8862 said...

Νανά, θα με συγχωρήσεις,έσβησα το σχόλιο μου με το ατυχές λινκ που προσπάθησα να κάνω. Εξάλλου δεν είχε & νόημα.Οδηγούσε μόνο στον blogger,αλλα διαπίστωσα ότι όταν "άνοιγα" το μπλογκ μου οδηγοούσε μέσα στο μπλογκ. Φαντάζομαι επειδή το βλεπα από τον δικό μου Η/Υ. Καλού κακού όμως το σβησα,γιατί στο Νετ κυκλοφορούν & sui generis...Μη βάζω σε πειρασμούς!
Έχω μέρες να λάβω νέα σου,βρε "αδελφούλα" & αν αργήσεις κι άλλο θα σκάσω. Να το ξέρεις!

Voul-voul,να σαι καλά για τα καλά σου λόγια. Σε ευχαριστώ.Να μαστε όλοι καλά!
Voul-voul,

onlysand said...

@ Δεν πειράζει που το έσβησες, ΑΛΕΞάκι μου
κι εμένα, όταν το πάτησα, μου ζητούσε στοιχεία για να μπω στο μπλογκ μου
- τρέχα γύρευε!...

ήμουν απ' το πρωί στο δρόμο, κι έπεσα σε βαθύ ύπνο - δεν σε ξέχασα, συγνώμη!... ;(
ΟΛΑ ΚΑΛΑ! :)


@ Κι εγώ θα το κρατήσω, VOUL-VOUL :)
γιατί από βδομάδα, με το παλιό λειτουργικό, δεν θα έχω δυνατότητα για 'οβάλ' φωτο (κι αυτό, κατά τύχη το πέτυχα... ;)

και σε ΣΕΝΑ, πολλές ευχαριστίες! :)

akb8862 said...

Σε καταλαβαίνω απόλυτα. Θα κάνεις όμως υπομονή. Δεν γίνεται αλλιώς.Να περάσει ο προβλεπόμενος χρόνος & μετά όλα δικά σου είναι.
Είδα πως με θυμήθηκες ακριβώς στο σουφλέ!Πέντε είδη τυριών, ε ; Απίθανο! Με αποτέλειωσες,τώρα!
Αχ! Και δεν τρώω ο έρμος! Τι τρώω ; Ένα γεύμα τη μέρα, εκτός του πρωινού & κιλό δεν μπορώ να χάσω.
Τέλος πάντων. Όσο θα διαρκούν οι απαγορεύσεις θα λες μέσα σου,Νανά, πως κάνεις αντισταση στις τιμές & στην ακρίβεια.Όχι ότι το είπε ο γιατρός! Να ,εγώ πχ λέω:"δεν θα πάρω καρπούζι αν δεν πέσει & άλλο η τιμή του". Μετά την 1η ΙΟΥΛ. Βάλε ένα χρονικό όριο αντίστασης & αγώνα κατά των τιμών. Έτσι δεν θα καταλάβεις πως πέρασε ο καιρός των απαγορεύσεων.
Να σαι καλά. Καλο μεσημερι.

meril said...

Θα περάσει ο καιρός κι όλα θα ναι καλά κι εσύ αεράτη ως πάντα....
Άλλωστε το Σεπτέμβρη η θάλασσα είναι πολύ περισσότερο ελκυστική με πιο βαθιά χρώματα ακόμα ζεστή και χωρίς ορδές βαρβάρων
Όσο για το μπαλκόνι σου αμφιβάλλω αν μπορεί να συναγωνιστεί το δικό μου
φιλιά Νανά

onlysand said...

ΑΛΕΞ :)

σε θαυμάζω πώς τα χωράς όλα σε ένα,
αεικίνητο παιδί - πετάς πάνω από τα
τετριμμένα της συνήθειας, και ταυτόχρονα
με κάνεις να γελάω αβίαστα και λυτρωτικά

αυτό το κειμενάκι το έγραψα, περισσότερο
για να γελάσουμε - δεν είμαι τόσο
αχάριστα παραπονιάρα... ;)

onlysand said...

MERILou :)

η θάλασσα είναι πάντα εκεί κι αυτό
μου φτάνει - όπως εσείς, οι φίλοι μου,
που φτιάξατε με την αισθαντική παρουσία σας, αυτή την όμορφη παραλία χειμώνα καλοκαίρι – δεν είμαι ήδη τυχερή;! :)

κι από μένα, γλυκειά μου, πολλά φιλιά!!!

Dr Moshe said...

Αγαπητή Νανά,

Μέσα από την καρδιά μου σας εύχομαι ταχεία και απρόσκοπτη ανάρρωση. Χαίρομαι πραγματικά που αρχίσατε πάλι να προσφέρετε πλευρές τής καλαισθησίας σας με ποιήματα και εικόνες.

Όπως συνήθως συμβαίνει, η επιστροφή σε όλα όσα πριν απολαμβάνατε θα απαιτήσει για κάποιο διάστημα υπομονή. Ίσως σας παρηγορήσει η φράση τού Ουγκό: Rêver, c’est le bonheur; attendre, c’est la vie. Εσείς μπορείτε τώρα να κάνετε και τα δύο. :)

Δεχτείτε, παρακαλώ, τους φιλικούς μου χαιρετισμούς.

onlysand said...

Αγαπητέ dr Moshe :)

αφού σας ευχαριστήσω ιδιαίτερα για τις ευγενικές ευχές σας,

να υπογραμμίσω ότι δεν υπάρχει περίπτωση
οι 'καταθέσεις' σας να μην προσκομίζουν
ψηφιδωτά αισθητικής και ομορφιάς,
'παρασκηνιακά' θραύσματα ρήσεων από τη ζωή και το έργο ανθρώπων της Τέχνης και των Γραμμάτων, τα οποία τόσο επίμονα και
δημιουργικά υπηρετείτε.
Κρατώ το αισιόδοξο μότο τού Ουγκό* - 'υιοθετώ' ασμένως και τα δύο!

*για τους συνταξιδιώτες που δεν γνωρίζουν τη γαλλική, η αδόκιμη μετάφρασή μου: "Να ονειρεύεσαι, είναι η ευτυχία. Να περιμένεις, είναι η ζωή."

Και πάλι θερμά σάς ευχαριστώ
να είστε πάντα καλά! )

fyllo said...

Νανά μου, όλα τα ευχαριστώ απ' την καρδιά μου δεν φτάνουν!

Εμένα, πάλι, μου φέρνουν συγκίνηση
η ευγένεια και η γενναιοδωρία της ψυχής σου, καθώς και η αστραφτερή δημιουργικότητα της φαντασίας και του ταλέντου σου.

Να είσαι πάντα ευλογημένη!

Χαίρομαι που ξαναβλέπω τον εκλεκτό Dr Moshe, Καλό μεσημέρι σε όλους τους αγαπητούς φίλους συνταξιδιώτες :)

akb8862 said...

Είχα προσπαθήσει να στείλω ανεπιτυχώς εδώ μια φωτό που είχα αποθηκεύσει & έμοιαζε πολύ με τη φωτό που διάλεξε η Νανά για το ποίημα που μου αφιέρωσε. Η φωτό τώρα είναι στο μπλογκ μου στο σημερινό ποστ ( η πρώτη). Αυτά! Σας αφήνω τώρα για βόλτα προς την παραλία,μήπως & φυσήξει λίγο κατά κει.
Καλό σας Σ/Κ !

voul-voul said...

Όπως είδα τώρα μόλις ότι σού γράφει και η Νανά, πραγματικά, Άλεξ, γράφεις υπέροχα τα χάι κου! Και η "άμμος" σου, πολύ ελκυστική για... περπάτημα και αναζήτηση!

Καλές βόλτες το Σαββατόβραδο (θυμήθηκα τον Λειβαδίτη, Νανά!:)
και μια όμορφη Κυριακή εύχομαι σε όλους τους αγαπητούς συνταξιδιώτες :)

Ignis said...

Πρώτα δεν είσαι καθόλου υπερβολική για τους γιατρούς. Πεστα χρυσόστομη. Και κάνε κουράγιο, τα κεράσια θα περιμένουν. Και το καλοκαίρι επίσης.
Έπειτα, θέλω μέρες να έρθω και να σου αφήσω την αγαπημένη μου εικόνα.Κάθε καλοκαιράκι βάζω είτε αυτήν είτε κάποια παρόμοια (με ατόλλη σταθερά) ταπετσαρία στον υπολογιστή. Αλλά δεν έβρισκα εύκολα την διεύθυνση για να την λάβεις (κι όποιος άλλος ταξιδιάρης νους εκ των φίλων θέλει), μια και την είχα αποθηκεύσει ως ..."dream" κάπου 3 χρόνια πριν..
Μια φωτογραφία του Παράδεισου...
(ααααχ, αναστεναγμός βαθύς...)
Ευτυχώς το google με βοήθησε βάζοντας τις κατάλληλες λέξεις (French Polynesia National Geographic) να την βρω. Έτσι την στέλνω ως ταπεινό αντίδωρο, πολύ μικρό και ελάχιστο για όλες τις ομορφιές που χαρίζεις εσύ εδώ. Την ευγένειά σου, την καλοσύνη και την γενναιοδωρία σου προς όλους μας. Την σελήνη (ναι, και εγώ προτιμώ το δωρικό Σελάνα) την ακρόπολη, τους φωτεινούς χρωματιστούς κι ιριδίζοντές σου στίχους. Και τους ευγενέστερους όλων των ιστότοπων, φίλους.

Να είστε όλοι καλά
(κι εσύ Νανά, καλύτερα!)

ΥΓ. (μεγάααααλο υ/γ)
Νανά μου ακριβή και τρισεύγενη (αυτό λοιπόν πολύ μου έχει αρέσει, ξανά μπράβο στον Αλεξ!), ποτέ των ποτών φτηνό κρασί, ΠΟΥΘΕΝΑ, σε κανένα τομέα, σιγά μην πιούμε και ξύδι! Και για να κυριολεκτήσω, ένα ποτηράκι αγιωργίτικο ροζέ ..."νοθευμένο" με sprite για να γίνει σαμπανιζέ (η βεβήλωση!), λίιιιγο πριν την κατάκλιση είναι μια από τις αγαπημένες μου συνήθειες.

Και τώρα πάμε να συναντηθούμε όλοι στην ατόλλη της φωτογραφίας.
Στον επί γης παράδεισο
Όποιος θέλει βουτάει από το σκάφος μαζί με την καλλίγραμμη κοπελιά, εγώ θα προτιμήσω άσπρη άμμο σε μια φοινικιά από κάτω.
Στο όνειρό μας φυσικά

"εκεί που παίζουμε πολλές φορές
στο όνειρό σου, μου ψιθύρισες
"

(Ακόμα δεν έχω δώσει απάντηση Νανά μου στο Ποίημα σου-αφιέρωση. Αν και "καλύτερα λίγα" από αυτά που αγαπάμε, παρά πολλά από αυτά που δεν μας ξετρελαίνουν...Ας κρατήσουν τον κόσμο τους τα πολλά, εγώ θέλω έστω και τα ρινίσματα από όσα θέλω κι αγαπώ...)

Ignis said...

ΥΓ (2) για εκπληκτικές φωτογραφίες από το National Geographic, "Photo of the day" , εδώ: http://photography.nationalgeographic.com/photography/photo-of-the-day

ΥΓ (3) είμαι για σκότωμα. Ο μόνος άνθρωπος που τα υστερόγραφά του πιάνουν πιο πολύ χώρο από το κυρίως μήνυμα.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ!!!

ΥΓ (4) καλό ξημέρωμα στην Κυριακή σας

ΥΓ (5) σταματάω το βουλώνω τελείωσα, πάω για ύπνο
:)))

akb8862 said...

Voul-voul, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Είσαι ψυχή ευγενική.
Δυστυχώς η βόλτα μου του Σαββατόβραδου δεν ήταν & τόσο ωραία (απαντώ έμμεσα & σε μέιλ προς Νανά).Άπνοια παντού, ζέστη αφόρητη & οι "ευωδιές" από τον Θερμαικό εμετικές...Αν δεν είχα συνηθίσει τούτη την πόλη από γεννήσεως & λόγω του ότι εδώ είναι οι ρίζες μου & πολλοί δικοί μου άνθρωποι θα χα φύγει προ πολλού στη Χίο,για παράδειγμα. Σε κάτι τέτοιες πόλεις μόνο νιώθεις ότι ζεις & είσαι άνθρωπος.

Ignis, σε ευχαριστώ πολύ όχι μόνο για τα καλά σου λόγια ,μα & για κείνο το υπέροχο,ανεπανάληπτο λινκ που μου φτιαξες στο μπλογκ σου! "Έμεινα" όταν το είδα. Σε ευχαριστώ ειλικρινά.
Καλή & δροσερή ( ΑΜΗΝ ! ) μέρα σε όλους μας !

Anonymous said...

από onlysand

Αγαπημένοι μου FYLLO, VOUL-VOUL,
IGNIS & ΑΛΕΞ (τουλάχιστον και προς το 'παρόν' - κόκκαλα έχει κι αυτό;!)

σας γράφω από το υπό 'ανακαίνιση'
(λαπ)τοπάκι μου - αν είχε μιλιά, θα 'λεγε μόνο του τί τραβάει... - έχοντας για μία ακόμη φορά (τί πρωτότυπο!) χάσει τους παντοειδείς κωδικούς που μου επιτρέπουν την είσοδο.

Ε, να μην υπόσχομαι πια...
Πάντως και οπωσδήποτε, έστω και με πρωθύστερη ημερομηνία, ο Γκωγκέν θα καταχωρηθεί στην 'Πινακοθήκη' τού Ιουνίου - δεν αντέχω άλλες ...ασυνέπειες (εκ μέρους μου!) - και, κοίτα σύμπτωση, ΧΡΥΣΗ, αυτή η ...Πολυνησία (για να μην πω η συγκεκριμένη παραδεισένια ατόλη, αχχχ!!!) θα μας απασχολήσει... ;)

Αφήνω τώρα τον φίλο Νίκο να τελειώσει τα uploads, updates και γενικώς όλα τα up-ξεσηκωτικά - μπας και καταφέρουμε να ...δουλέψουμε επιτέλους!!!

Καλή βδομάδα, φίλτατοι συνταξιδιώτες!

νανά

akb8862 said...

Νανά,αυτά συμβαίνουν...& στους "προχώ"! Μην ανησυχείς.Εμείς κατανοούμε & μπορούμε να περιμένουμε.Τους κωδικούς όμως να μην τους χάνεις! Έχε τους & κάπου γραμμένους, βρε παιδάκι μου !
Άντε για να παρηγορηθεις να σου πω εγώ τι έπαθα. Εδώ & κάποιες μερες είχα κατεβάσει δοκιμαστικά ένα antivirus (δωρεάν τάχα για ένα μηνα).Αφού πρώτα πηγα να αγοράσω ένα άλλο ονλαιν & μου φαγε 28 ευρώ & μου ζητούσε να τηλεφωνήσω Γαλλια να κανονίσουμε την αποπληρωμή γιατί ον λαιν δεν μπορούσαν να μου το στείλουν. Αυτο ήταν το Nod32 το λεω για να τους κάνω ρεζίλι. Τέλος, πάω στο άλλο που έβαλα μετά...Δεν μου άρεσε & θέλησα να το απεγκαταστήσω.Το δοκίμασα απο την προσθαφαίρεση προγραμματων. Αμέσως "έφυγε" από κει μα δεν έφυγε από τον Η/Υ & άντε βρες το να το διώξεις! Κατέβασα χθες ένα σωρό προγράμματα cleanup. Έγινα λιώμα...αλλά από δω το είχα από κει το είχα, το στειλα από κει που ήρθε!
Λοιπόν καλή υπομονή & θα περάσει & αυτό. Μόνο κοιτα επίσης τα μειλς να μην έρχονται σε σανσκριτικά,μιας & κάνεις γενικό σέρβις.
Φιλιά !

onlysand said...

Τι καλά! θυμήθηκα τον κωδικό του Γκουγκλ!!!
Μα τους έχω σημειωμένους, απλώς δεν τους έχω τώρα πρόχειρους!!!

Αχ, βρε Αλεξάκι!
δεν εξαρτώνται από μένα τα ...σανσκριτικά!!! αφού σε λίγο ξαναδιορθώνονται χωρίς να κάνω τίποτα!

δοκίμασες το avast? κορυφαίο!
θύμισέ μου σε λιγες μέρες να στο στείλω!

τώρα φεύγω πριν με ...στείλει ο Νίκος ;)

akb8862 said...

Το avast ήταν κορυφαίο...Τωρα πια υπάρχουν άλλα. Αλλά αυτά καλύτερα με μέιλς.
Χαίρομαι που σε ξαναείδα! Άντε τα λέμε από αύριο. ( Μην μπεις στον κόπο για avast το είχα,το ξέρω. Είναι βαρυ πρόγραμμα. Αγκομαχάει με αυτό ο Η/Υ. Θα σου πω με μέιλ από αύριο όμως. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ πολύ).

akb8862 said...

Νανά, καλημέρα & από δω. Με λαμβάνεις; ΟΒΕΡ!
Το λειτουργικό ΟΚ; ή είναι ένα βήμα μπρος & δύο πίσω; Πάντως χάρηκα που έλαβα σήμα σου! Ανάρτησα προηγουμένως το χθεσινό σου σχόλιο.
Αναμένω να δω αν με λαμβάνεις. Και αν "ναι",όποτε μπορέσεις, στείλε & μέιλ να ελέγξουμε τα "σανσκριτικά". Εδώ είμαι ακόμη μέχρι τα μέσα της άλλης βδομάδας. Μην αγχώνεσαι.
Καλημέρα!

onlysand said...

ΑΛΕΞ :)

Πώς να μην αγχώνομαι, που έχω κλειστεί κυριολεκτικά ΜΕΣΑ στο πισι
- απ' την Κυριακή, δεν έχω βγει στον κυβερνοχώρο ούτε για μια ματιά!
Δεν έχω προβλήματα με τη λειτουργία του, είναι που πρέπει να κάνω απ' την αρχή όλες τις ρυθμίσεις και να του 'φυτέψω' πάλι όλα τα ...αξεσουάρ...
Ελπίζω αύριο να ανεβάσω τον 'καθυστερημένο' - οφειλόμενο στον Ιούνιο - Γκωγκέν, και μετά να προχωρήσω σε ...ακάθεκτες καταχωρήσεις ;)

Ευχαριστώ τους φίλους για την κατανόηση - καλές διακοπές στους τυχερούς!

Χαιρετώ όλους τους αγαπητούς συνταξιδιώτες - καλές δροσιές! :)

akb8862 said...

Έχεις & άριστες γνώσεις κηπουρικής.Άρα θα τα "φυτέψεις" όλα μια χαρά. Μη στεναχωριέσαι & μη μου απαντάς.Δεν χρειάζεται. Δες το "φύτεμα" τώρα.

onlysand said...

" Δες το "φύτεμα" τώρα "

χαχαχαχαχα

ΝΑ'ΣΑΙ καλά, βρε Αλεξάκι μου
έκανα καινούργια πνεμόνια! :)))

 
SYNC ME @ SYNC