Sunday, January 6, 2008

έπεα επί άμμου

54 comments:

CAESAR said...

Παγώνοντας αυτό ..το κινηματογραφικό καρέ της ιστορίας σου ...

[..Το τζάμι νοτισμένο απ' τη βροχή, πρώτης τάξεως πίνακας... O μαυροπίνακας της πρώτης τάξης, που θα την περιμένει για ένα δυο χρόνια ακόμη...],

& ακούγοντας το vals d'Amelie,

θυμάμαι μερικούς στίχους του Jacques Prever:

"...Μα όλα τ’ άλλα παιδιά
ακούν τη μουσική
και οι τοίχοι της τάξης
σωριάζονται ήσυχα.
Και τα τζάμια ξαναγίνονται άμμος
το μελάνι ξαναγίνεται νερό
τα θρανία ξαναγίνονται δένδρα
η κιμωλία ξαναγίνεται ακρογιαλιά
το φτερό ξαναγίνεται πουλί..."


Χρόνια πολλά στη μικρή Φωτεινή :)

onlysand said...

CAESAR!

τι όμορφη χειρονομία :)

δεν το ήξερα ότι έγραψε τέτοιο ποίημα ο Jacques Prever!...

Με την άδειά σου (αφού δεν μπορώ να πάρω τη δική του), αυτοί οι στίχοι θα κοσμήσουν μια καινούργια ενότητα που έχω υπόψη μου (στη δεξιά στήλη).

Σ' ευχαριστώ, Αισθαντικέ Ταξιδευτή :)

voul-voul said...

Πολύ όμορφη αφήγηση, Νανά!...
Αυτό το "κινηματογραφικό" στιγμιότυπο στάζει μέλι!

Όπως και το ποίημα που σου "χάρισε" ο caesar, τόσο τρυφερό: επιστροφή στην αθωότητα... :)

akb8862 said...

Kαι είναι όντως αθωότητα τούτη η ψυχή ,Νανά. Και γω θυμήθηκα τούτο το πασίγνωστο ποίημα του Πρεβέρ,διαβάζοντας την αφήγησή σου,όπως & ο CAESAR,γιατί ταιριάζει πολύ.
Καλή βδομάδα σε όλους μας από αύριο!

onlysand said...

Σ' ευχαριστώ, VOUL-VOUL

εμένα πάντως με ξάφνιασε ο Πρεβέρ - η πρώτη ευχάριστη έκπληξη του 2008 :)

onlysand said...

Καλώσ' το ΑΛΕΞάκι

ώστε... πασίγνωστο το ποίημα του Πρεβέρ... \

Μπορεί κάπου να εμ-φυλλο-χωρεί στις στοίβες ή στα ράφια, αλλά εγώ σαν να το είδα μόλις σήμερα ;)

Αν το έχεις ολόκληρο, αδελφάκι,
μου το στέλνεις;!

Δεν μας είπες πώς πέρασες στη 'μακρινή' εκδρομή... ;)

akb8862 said...

Ρίξε μια ματιά στο μπλογκ μου για τη μακρινή εκδρομή...
Ναι το ποιημα ειναι γνωστό γιατί (υπήρχε σε μετάφραση κάποιου Καλοκύρη,δεν θυμαμαι μικρο όνομα)στα προηγούμενα βιβλία Νέων Ελληνικών του Γυμνασίου(όχι πια δυστυχώς στα καινουργια)& έτσι το γνώρισαν αρκετές γενιές.Η μετάφραση είναι πάρα πολύ καλή(εκτος ενος μικρού λάθους).
Το ποίημα το έχω στα γαλλικά σε έντυπη μορφή,αλλά αν θες μπορώ να το βρω από μηχανές αναζήτησης & ηλεκτρονικά.Πες μου ξανά,λοιπόν.

ερμία said...

πριν πολλά χρόνια όταν ο γιόκας μου ήταν κοντά τεσσάρων,προσπαθούσα να τον μάθω να γράφει ολόκληρο το όνομά του κάτω απο δυό πλατάνια στην άνδρο.στο ένα χέρι το παγωτό του στο άλλο το μολύβι.ορέστη3.'ποτέ δεν συμπάθησε το τελικό σίγμα.το 3 ήταν πάντα πιό γοητευτικό

(καλησπέρα στα πρόθυρα τής καλημέρας :-)

eraser said...

Αυτή η χαμηλόφωνη τρυφερότητα ξεχειλίζει σε όλα σου τα γραπτά, Νανά!
Κι ας προσδιορίζεσαι στην... κλίμακα ΚΥΝΙΚΟ-τρυφερή...

Λίγο πριν το ξημέρωμα πια
ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ σε όλους
και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στη... μισή Ελλάδα :)

Λορελάη said...

Σήμερα σε πρωτογνώρισα Νανά. Όμορφα το/τα μπλογκ σου. (είμαι ακόμη λίγο μπερδεμένη, δεν πρόλαβα να δω και πολλά, αλλά θα επανέλθω)
Τρυφερό και γλυκό το κειμενάκι σου.
Και καλή χρονιά σου εύχομαι. Το 2008 να είναι όπως το επιθυμείς.
(τρυφερό ίσως σαν αυτό το κείμενο;)

onlysand said...

ΑΛΕΞ :)

στάθηκε αδύνατο να βρω τον καταχωνιασμένο Πρεβέρ (να δω αν περιέχει το όμορφο αυτό ποιηματάκι)
- οπότε...; όποτε μπορέσεις καλέ μου αδελφέ,... θα σου είμαι - πάλι! - υπόχρεη!
Αλλά και να μην, δεν πειράζει: θα βάλω το απόσπασμα - μην αγχώνεσαι... ;)

Α! εκτός κι αν έχει ολόκληρο το ποίημα ο ΚΑΙΣΑΡ (έκκληση) !
Είναι τέτοιος ο ενθουσιασμός σου για το Μουσείο της Ακρόπολης*, που, ομολογώ, διασκέδασε αρκετές από τις ενστάσεις-επιφυλάξεις μου ;)

*Εξαιρετική παρουσίαση - όσοι δεν έχουμε πάει ακόμη, πάμε στον Άλεξ!

onlysand said...

ΕΡΜΙΑ :)

στα πρόθυρα του μεσημεριού (κατά τους 'πρωινούς', ήδη απόγευμα ...;),

μια άνετη ΚΑΛΗμέρα στις τρυφερές σκηνές που τόσο παραστατικά μας αφηγείσαι :)
Να 'ναι καλά, φυσικά, και ο... Ορέστη3... ;)

onlysand said...

ERASER !

Χρόνια Πολλά στη "μισή Ελλάδα", ναι... ;)
Χρόνια Πολλά και στις (υπέρ μου) εμμονές σου... ;)

σ' ευχαριστώ - όπως πάντα...

fyllo said...

Αχ, πώς τα καταφέρνεις Νανά μου - τόσο με τα ποιήματα όσο και με τα πεζά σου - και μας αφηγείσαι τόσο όμορφες και τρυφερές ιστορίες!
Καλημέρες και πολλές ευχές σε όλους τους συνταξιδιώτες, και Χρόνια Πολλά στους εορτάζοντες σήμερα!
Κυρίως εσένα Νανά, αλλά και όλους τους φίλους, πολλά ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ γιατί μου ομορφαίνετε την κάθε μέρα :)

onlysand said...

Ουπς... παρεμβολή ;)

FYLLαράκι :)

Χρόνια Πολλά Όμορφα και σε σένα :)
Είναι που η καλαμιά αγάπησε τον άνεμο και γεννήθηκε η φλογέρα - για το πώς γεννιούνται τα παραμύθια, δηλ. ;)

onlysand said...

Πού είχαμε μείνει;...

Άι, άι, καλώσ' τηνε τη ΛΟΡΕΛΆΗ :)
Σιγά σιγά και με την ησυχία σου - μόνο μη μου... μπερδεύεσαι!... ;)

Κοίτα σύμπτωση: κι εγώ, προχθές σε πρωτο-γνώρισα - εκκρεμεί επάνοδος, εννοείται ;)

Μην το ξεχάσω: για το καλωσόρισμα, θα κλείσω μια θέση και για σένα στο 'πούλμαν' των συνταξιδιωτών!... (βλ. δεξιά στήλη: "οι φίλοι" ;)

akb8862 said...

Χαίρομαι,Νανά, που διασκέδασα αρκετούς από τους ενδοιασμούς σου!Τα πράγματα τα βλέπω επίσης & πιο απλά:Πρώτα δεν είχαμε,τώρα έχουμε.Ε! ας το χαρούμε & ας το δούμε & όμορφο!
Ναι, για Πρεβερ θα ψάξω τώρα στο ΝΕΤ γιατί ξέρω & τον τίτλο του ποιήματος("page d`écritute")& αν κάτι βρω το στέλνω στο μέιλ σου. Θα ψάξω επίσης & για τη μετάφραση στα ελλ.,αν τη βρω,αλλιώς ίσως την έχει ολόκληρη ο ΚΑΙΣΑΡ.Αν δεν βρω κάτι.Θα σου στείλω σε word το ποίημα γαλλικά αφού το πληκτρολογήσω...(είναι κάπως μεγάλο).Το είχα παλιά σκεφτεί να το κάνω στο μπλογκ μου,αλλά εγκατέλειψα την ιδέα,διότι έχει ήδη μεταφραστεί.Υπάρχουν & άλλα πολυ όμορφα ποιήματα του Πρεβέρ να βάλω.Λοιπόν όπως είπαμε. Αν βρω κάτι το στελνω αμέσως,αλλιώς ώς τελη της βδομ. διότι στις διακοπές το ριξα πολύ στον ύπνο & αύριο αρχίζουν τα σχολεία...& πρέπει να οργανωθώ καλά αυτη τη βδομάδα...
Να χαιρετησω & γω τη Λορελάη & να πω πως την "ξέρω" ελάχιστα από το μπλογκ της Μεριλ,αλλά συντομα θα την επισκεφθώ.

akb8862 said...

Bρήκα αρκετά πράγματα!!! Το ποίημά στα γαλλ στο ΝΕΤ.Επίσης μεταφράσεις του σε αγγλ & ιταλικά, μελοποίησή του & το ποίημα σε κινούμενα σχεδια!!!
Στα ελληνικά δεν το βρίσκω. Σπεύδω να σου τα στείλω όλα σε μέιλ & μπορεις να τα κάνεις ο,τι θες!
Φιλιά !

onlysand said...

Αχ, τώρα σε διαβάζω 'διπλό'!...

Όχι, βρε ΑΛΕΞάκι...
αν το είχες είπαμε - μην κάνεις κόπους!
εξάλλου, αν είναι μεγάλο, θ' ανεβάσω μόνο αυτούς τους στίχους.

σ' ευχαριστώ πάντως - μην το ξανακάνεις, νιώθω πολύ άβολα...

akb8862 said...

Χαρά μου να εξυπηρετώ φίλους! Καλό μεσημερι.

onlysand said...

ΑΛΕΞ

τι όμορφα είναι όλ' αυτά που μου έστειλες!...

όχι, θα τα ανεβάσεις εσύ
κι εμείς θα σε επι-σκεφτούμε! ;)
Εγώ θα κρατήσω μόνο την τελευταία στροφή.

Εκτός από σένα, να ευχαριστήσουμε και τον ΚΑΙΣΑΡΑ που μας έδωσε την αφορμή γι' αυτό το γοητευτικό 'ψάξιμο'.

Να είσαι καλά, φυλλαράκι :)

akb8862 said...

Οκ! περί τα τέλη της εβδομάδας όμως...διότι έχω πολλή δουλειά για το σχολείο ήδη από σημερα.
Επίσης (αχ! αυτή η φοβερή μου μνήμη ελπίζω να μην με απατά τώρα!)μου ρθε μια φλασιά από κάποια αραχνιασμένη μάλλον κόγχη του μυαλου μου πως πρέπεινα την έχω σε έντυπη μορφή τη μετάφραση του Καλοκύρη σε κάποια νομίζω ανθολογία μεταφράσεων του(???). Θα κάνω το σπίτι άνω κάτω & πού θα πάει θα την βρω,αν έτσι είναι τα πράγματα & θα μπουν όλα στο μπλογκ μου.
Πάντως σου το ξαναλέω,Νανά. Εγώ τα βρήκα για σένα.Αν θες τα βάζεις εσυ στο δικό σου μπλογκ. Το λέω & ανοιχτά & δεσμεύομαι επ`αυτού ανοιχτά. Εγώ μπορώ να βάλω άλλα του Πρεβέρ & να χω & τη χαρά ότι τα μετέφρασα κιόλας εγώ,διότι εδώ τη μετάφραση θα την πάρω έτοιμη. Ο Πρεβέρ ετσι & αλλιώς ειναι ανεξαντλητος.Ο,τι πεις. Σε ρωτώ για τελευταία φορά.Αν σου άρεσαν τοσο δικά σου! Τι λες?
Μαλλον σημερα δεν θα ξαναμπω. Θα δω την απάντηση αύριο.

onlysand said...

ΑΛΕΞ!

Ό,τι λέμε, δεν ξελέμε!
Είπαμε, λοιπόν, θα τα ανεβάσεις εσύ
κι εμείς θα σου κάνουμε επίσκεψη ;)
(το ιταλικό με τα κινούμενα σχέδια είναι ό,τι πρέπει και για τους μαθητές σου! Θα φύγουν όλοι απ' την τάξη χαχα)

το 'άλλο' με απασχολεί: πώς θα το ανεβάσω αφού είναι απαγορευμένο;... ;Ρ
απάντηση: με δικά μου λόγια, χωρίς τις εικόνες, ΜΕ τους αριθμούς!

voul-voul said...

Καλησπέρα στην όμορφη παρέα
Χρόνια Πολλά στους εορτάζοντες :)

Άλεξ, περιμένουμε με ανυπομονησία το ποστ για τον Ζακ Πρεβέρ!

Νανά, ποιο είναι αυτό το απαγορευμένο;! Δεν ξέρεις ότι κάτι τέτοιο μας... εμπνέει τουλάχιστον περιέργεια;

akb8862 said...

voul-voul χρόνια πολλά! Μόλις βρήκα & τη μετάφραση ολόκληρη στα Ελληνικά! Ε, ρε μνήμη αλύπητη που την έχω! Το κακό είναι ότι οι φλασιές δεν μου ρχονται αμέσως αλλά σιγά σιγά...Το χα αγοράσει αρχες του `80(φοιτητής ων).
Αυτή την μνήμη μου τρέμουν πολλοί...Τεσπα!
Δεν υπάρχει όμως στο Νετ.Ψαχνω πάνω από 1 ώρα.Άρα πρέπει να την χτυπήσω στο word.Yπόσχομαι ώς τελη τουτης της βδομ. Χθες μου καναν 1 ένεση κορτιζόνης στο δεξ. χέρι λόγω παλιάς τενοντίτιδας & για 1 βδομ. δεν πρέπει να γραφω κλπ. Αλλά ώς τέλη της βδομ. θα τα καταφέρω.Λίγη υπομονή ώς τοτε.
Ελπίζω να μη "χαθώ" ώς τότε!Εχετε υπόψη ότι η τηλεφων. εταιρία( ονόματα να μην πω...)που μου παρεχει ΙΝΤΕΡΝΕΤ κλπ από 13/3 αποφάσισε μετά την πρωτοχρονιά να με συνδέσει πλήρως (δηλ να μην έχω πάγια πια ΟΤΕ) αλλά μου κοψε το σταθερό από 3/1/08 & μου άφησε μόνο το ΙΝΤΕΡΝΕΤ(τρελά πράγαμτα!Πώς γίνεται αυτό???). Από τοτε ψάχνεται να δει τι συμβαίνει...Φοβάμαι μη κόψει & τη συνδεση με το πολύ ψάξιμο...
Αν "χαθώ" μην ανησυχείτε!Μόλις επανέλθω ό,τι είπα θα γίνει.
Φιλιά σε όλους/ες.

onlysand said...

ΑΛΕΞ!

κοίτα, σε παρακαλώ, να ...αφήσεις το χέρι σου στην ησυχία του αυτές τις μέρες που σου είπε ο γιατρός και να ΜΗΝ γράψεις το ποίημα - παρά μόνο όταν το χρειαστείς για το δικό σου ποστ! (Αν γινόταν, θα μπορούσα να στο αντιγράψω εγώ στο πι και φι! ;)

Μάλιστα, τώρα, με βρίσκεις να 'κατεβάζω' τα στολίδια - θα αναρτήσω και τους λίγους τελευταίους στίχους :)

Καλά, οι τηλεφ εταιρείες συναγωνίζονται τα γκραν γκινιόλ του βωβού: μαυρόασπρη φρίκη...

Α, ρε μνήμη αλύπητη!... ;););)

fyllo said...

Βλέπω Νανά, "έφυγαν" τα στολιδάκια
- και του χρόνου να 'μαστε καλά! :)

Καλό απόγευμα σε όλους τους συνταξιδιώτες!

voul-voul said...

Καταπληκτικό κείμενο και η "Ζωή"!
ΠΟΙΗΣΗ και μέσα απ' τις "λάσπες"

Εξαιρετικό επισης και το "Eldorado"
μόνο που δεν μπορούμε ν' ακούσουμε ταυτόχρονα τους Στέρεο Νόβα

Mε την ησυχία σου, Άλεξ - απλά, είπα ότι ανυπομονούμε - με χαρά! εσύ δεν χρειάζεται να βιαστείς ;)

Καλό βράδυ στους συνταξιδιώτες!

meril said...

Kαλησπέρα Νανά καλησπέρα σ' όλους...
Όμορφες οι ιστορίες σου

(γιατί σέρνουν μελαγχολία; Να σε μαλώσω;)

onlysand said...

FYLLO :)

ναι, πάνε τα 'στολιδάκια' - εδώ που τα λέμε, δεν έχουμε και πολλή όρεξη για τέτοια, ε; - άντε και του χρόνου!... ;)

onlysand said...

VOUL-VOUL

απλώς, μπορείς να σταματήσεις το Eldorado και ν' ακούσεις τον 'Εξώστη' :)
Σημειωτέον, ότι όποιος θέλει, να τον 'κατεβάσει' γρήγορα, γιατί, όπως έχουμε ξαναπεί, δεν κρατάει και ατέλειωτους μήνες η ...φιλοξενία ;)

σ' ευχαριστώ πολύ

onlysand said...

MERILou :)

ααα... κι εγώ, τότε, να μαλώσω εσένα που βρίσκεις 'όμορφες' τις ιστορίες που "σέρνουν μελαγχολία"... ;)

υ/γ Καλά, και η Φωτεινή σκοτεινή;!...

akb8862 said...

πόσο όμορφα & ονειρικά γραφεις,βρε Νανά! Αυτό το ονειρικό ομορφαίνει τα πάντα & τη μελαγχολία.
Είδα & το απόσπασμα του Πρεβέρ που έβαλες σε θέση περίοπτη. Προφάνως ο CAESAR θα έχει άλλη μετάφραση & όχι του Καλοκύρη. Υπάρχουν "ασήμαντες" μικροδιαφορές με αυτην που θα δώσω εγω( δηλ. του Καλοκύρη),αλλά το γενικό νόημα αυτο ειναι. & να γω να το μετέφραζα αλλιώς θα το μετέφραζα σε ορισμενα σημεία.΄Ομως όλες οι μεταφράσεις που βλέπω είναι καλές.
Να στε όλοι ΟΚ!

onlysand said...

ΑΛΕΞάκι :)

φταίει που είσαι γενναιόδωρος και τα βλεπεις όλα ...ονειρικά ;)

το να σ' ευχαριστήσω, ηχεί ...συνηθισμένο
- τι να κάνω;

Όσο για το ποίημα, δεν θέλω να σε ρωτήσω που έχεις τις ψιλο-αντιρρήσεις σου (για να μη σε αγχώσω!) - όταν το 'ανεβάσεις', θα δω... ;)

akb8862 said...

Ναι,ΟΚ. Θα το δεις καλύτερα.Εγώ μάλλον θα πω μόνο 1-2 πράγματα& ευγενικά,διότι όλες οι μεταφράσεις είναι καλές.Εχω μάλιστα το βιβλίο του Καλοκύρη στα χέρια αυτές τις μέρες(ξανα μετά από τόσα χρόνια...να ναι καλά ο CAESAR που έκανε την αρχή)& βλέπω πως ο άνθρωπος έκανε σε όλα πολύ φιλότιμη προσπάθεια.Δεν θα ταν λοιπόν σωστό να λέω απόψεις για να λέω,τη στιγμή που μπορεί να ναι & έτσι & αλλιώς.Αν διαφωνούσα κάθετα θα καθόμουν να το μετφρασω εγώ,πράγμα που δεν ισχύει καθόλου.
Λοιπόν θα τα ανεβάσω Σάββατο ή Κυριακή το αργότερο.
Καλό βράδυ.

ερμία said...

"χαιρετώ σε αγγέλουσα τής περιπέτειας" τού μυαλού
(συμπεριλαμβανομένου τού κομματιού των stereo nova)
:-)

onlysand said...

ΑΛΕΞάκι

μια χρωματιστή ΚΑΛΗμέρα :)

δεν ανησυχώ: πλησιάζει το ...τέλος
της εβδομάδας... ;)

onlysand said...

ΕΡΜΙΑ :)

σαν που ξεκίνησες για το ταξίδι της μέρας σου
λιβάδια ομορφιές να συναντάς
- και καμιά ανηφόρα που ποτέ δεν έβλαψε της ψυχής τις διαδρομές

υ/γ Όποτε δεν μιλώ στην "άσπρη αγάπη", είναι που μένω έκθαμβη από εξαιρετικές επιδόσεις - και απολαμβάνω!

markos A said...

Νανά

για το λουτρό Ομορφιάς και Αισθητικής στο οποίο μας αναβαπτίζεις κάθε μέρα

θερμά σ' ευχαριστώ

akb8862 said...

Δεν βρίσκω λόγια: εξαίσια όλα! Και η μουσική & οι πίνακες.
Καλό Σ/Κ !

onlysand said...

MARKO & ALEX

παρακαλώ, ευγενικοί μου Κύριοι

είναι και δική μου ευχαρίστηση :)

voul-voul said...

Αιθέρια μουσική
"ιπτάμενοι" πίνακες
απογείωση ψυχής!

Καλό βράδυ στους συνταξιδιώτες :)

meril said...

Είμαι πολύ συγκινημένη, Νανά...
Οι ιπτάμενοι εραστές ένα δώρο σου, που το χω φυλαγμένο στην καρδιά μου...
Τι να πω...
Δυσκολεύομαι...
Ευχαριστώ

onlysand said...

Τι να πω κι εγώ... εσείς με συγκινείτε, βρε κορίτσια...

Κάντε copy/paste το παρακάτω - το χαρίζω στην αθωότητά σας :)

http://youtube.com/results?search_query=connie+talbot

onlysand said...

Ξέχασα να... προσφωνήσω:

VOUL-VOUL* & MERILou, εννοείται! ;)

*ο δε ΑΛΕΞ μας, 'ανέβασε' τον Πρεβέρ (επειδή ανυπομονούσες!)

CAESAR said...

Μια ίωση με κράτησε γερά αιχμάλωτο & μακριά από κάθε δραστηριότητα.
Χάρηκα που σας άρεσε τόσο πολύ ο J. Prever !
Στην αρχή μάλιστα σκέφθηκα πως ίσως τον επαναλάμβανα & έτσι άφησα μόνο ένα μικρό απόσπασμα :)

voul-voul said...

Υπέροχα συγκινητικό το βίντεο, Νανά, και τόσο ταιριαστό με το ποστ της σεκόγιας!...

Επίσης: επειδή δεν επιτρέπονται τα σχόλια 'ανωνύμων' στο μπλογκ του, επίτρεψέ μου, Νανά, να πω στον Άλεξ ένα μεγάλο μπράβο για το πλήρως διαφωτιστικό ποστ του, που μας "γνωρίζει" τον Πρεβέρ - ευχαριστώ πολύ!

Περαστικά στον caesar που έγινε η "αφορμή" ;)

καλό Σ/Κ σε όλους τους φίλους συνταξιδιώτες :)

ερμία said...

(καλησπερούδια απομεσήμερου)
καταχάρηκα για τον Σαγκάλ!για δυό λόγους κυρίως (..)αφ΄ενός γιατί φεύγοντας απο τη Ρωσία προς τη Γαλλία εντάχθηκε στη παρέα τού Απολιναίρ(μεγάλη (μου)αγάπη)κι αφ΄ετέρου γιατί ήταν μεγάλη φάτσα-μού επιτρέπετε;-κι από τους πρώτους που είδαν ζωγραφική και ποίηση σαν ένα.
Δεν ξέχασε ποτέ τις ρίζες του κι έλεγε πως ήρθε στο παρίσι "με το χώμα της ρωσίας κολλημένο στα παπούτσια του".αν και προερχόταν απο τους νταντα'ι'στές,εξέθεσε σαν κυβιστής-αν και μόνο επιφανειακά,σαν μανιέρα-και μαζί με τον ντε Κίρικο άνοιξαν το δρόμο για το βασίλειο τού υποσυνείδητου.ο ίδιος πάντως δεν μπορούσε να ξεχωρίσει τον εαυτό του απο τούς σουρεαλιστές αν και τούς κατηγορεί για..φιλολογική προσέγγυση τής ζωγραφικής.
α τι καιροί!(γελάω..)
κι άλλα τέτοια-να χαίρομαι κι εγώ!
:-)

onlysand said...

ΚΑΙΣΑΡΑ του βορρά :)

περαστικά τα ανοίκεια και γρήγορα πάλι στις περιπλανήσεις, ταξιδευτή


Ναι, VOUL-VOUL

ήταν η 'αφορμή' και τον ευχαριστούμε :)

Χαίρομαι που είδες το βίντεο - πράγματι συγκινητικό και very touchy (να με συγχωρείτε)

onlysand said...

ΕΡΜΙΑ :)

α, τι καιροί, Χρωματιστή μου Λυγερή
που ανάμεσα περνάς στ' αρώματα
σαν σύννεφο άπιαστο
της γνώσης και της μέθεξης πριγκήπισσα :)

Πηγαίνετε "άσπρη αγάπη" να μπείτε Πόλλοκ
- σας το είπα;! ;)

akb8862 said...

Xαίρομαι & θαυμάζω τις οικολογικές σου ευαισθησίες,γιατί μου αρέσουν & μένα.& σε ποιον δηλ. δεν πρέπει να αρέσουν & όχι μόνο στις μέρες μας?
Όσο για τη μουσική έχεις & τα θετικά σχόλια της κόρης μου που έτυχε να την ακούσει & θα ξαναμπει μετά μόνη της να την απολαύσει,όπως μου είπε.
CAESAR, περαστικά & από μένα!
Voul-voul,είπα επιτέλους να ανοιξω τα σχόλια,αλλά δεν τα αφήνω εντελώς ανοιχτά.Σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Πάντω αν κάνεις ένα λογαριασμό google θα μπορείς να σχολιάζεις παντού,χώρις να ναι απαραίτητο να ανοιξεις μπολγκ. Σε ευχαριστώ & παλι.
Καλό Σ/Κ σε όλους.

onlysand said...

Αχ, ΑΛΕΞ μου

χαρα κι εγώ, ο ...Τσαϊκόφσκι!...
για τα θετικά σχόλια... ;Ρ

Στα σοβαρά: είναι πολύ ενθαρρυντικό, όταν παιδιά στέκονται ν' ακούσουν τη λεγόμενη κλασική μουσική
- είμαι πολύ χαρούμενη γι' αυτό: δώσ' της ένα φιλί σφιχτό από μένα :)

akb8862 said...

Καλά δεν ξέρω τι να πω! Τα χω χάσει!Τι να πω για τον "συνημμένο" Ιανουάριο, τι νοικοκυροσύνη είναι αυτή!Δεν ξανάδα τέτοιο μπλογκ...
Δεν είμαστε και κοντά να σε κεράσω για "τα παιδιά κάτω στον κάμπο".Πόσα χρόνια είχα να το ακουσω! Είσαι ανεξάντλητη,μπράβο!

onlysand said...

ΑΛΕΞάκι, σ' ευχαριστώ πολύ.

εις διπλούν! ;)

 
SYNC ME @ SYNC