Wednesday, December 26, 2007

Για τους μόνους...

...όχι από επιλογή

Ωραίες που είναι οι ευτυχισμένες εικόνες των ημερών: οικογένειες ζεστές απ' τις αγκαλιές, φίλοι χαρούμενοι και παρέες γελαστές, δώρα και σούρτα φέρτα εορταστικά...

Σίγουρα, οι περισσότεροι από μας, βοηθούν με το περίσσευμα της καρδιάς τους κι απ' το υστέρημα της τσέπης τους - κάνουν ό,τι μπορούν για να ανακουφίσουν την κάθε είδους και πανταχού παρούσα μοναξιά που δεν (ή πολύ δύσκολα) γιατρεύεται.


Σημείωση: Για όσους είναι μόνοι κάθε μέρα
υπόψη, οι πόρτες είναι ανοιχτές
έστω για μια κουβέντα καλημέρα :)

Υ/γ: Ξέρω έναν 'ερημίτη', που δεν βοηθάει ποτέ και κανένα - για να μην δώσει χαρά στον εγωισμό του. Πώς σου φαίνεται αυτό;
Και να με συν-χωρέσεις*, σε παρακαλώ, αν σου χαλάω τη γιορτή.
*Μπορεί κι εγώ από τύψεις ν' ανεβάζω αυτό το ποστ.

28 comments:

eraser said...

Πράγματι! Δεν αναρωτιέσαι μερικές φορές (στα φανάρια π.χ.) αν η "βοήθεια" που θα δώσεις, θα πιάσει τόπο;...

Όπως και να 'χει, οι "γιορτές" είναι ευκαιρία για ξεφάντωμα - δυστυχώς, αυτό εννοεί ο νεοέλληνας...

voul-voul said...

Εντάξει, Eraser
το "ξεφάντωμα", όπως το εννοεί ο καθένας ;)

Πάντως, Νανά
εγώ πιστεύω πως όταν δίνεις "βοήθεια", η ψυχή γίνεται πλουσιότερη.
Δεν το θεωρώ εγωιστικό. Και να μη συμβαίνει βέβαια μόνο στις γιορτές!

Καλό βράδυ σε όλη την όμορφη παρέα :)

akb8862 said...

Kαλημέρα. Θα συμφωνήσω με voul-voul. & τις υπόλοιπες μέρες εκτός εορτών τι γίνεται;Πώς ζουν αυτοί οι άνθρωποι; Που είναι η κρατική μέριμνα;
Φιλιά σε όλη την παρέα.

onlysand said...

ERASER & VOUL-VOUL

έτσι μετέωρη κι εγώ, ανάμεσα:

"...και τούτο ποιείν
κακείνο μη αφιέναι..."

Χρόνια Πολλά σε όλους! :)

onlysand said...

ΑΛΕΞάκι αδελφέ

τρομάζω κι εγώ από την παγωνιά
της 'Κρατικής' Πρό-νοιας...

fyllo said...

Νανά μου, Χρόνια Πολλά!!!

σήμερα κάνω υπερωρία για να λείψω από αύριο ως την Τετάρτη ;)

επειδή δεν θα σας "βλέπω" ως τότε, εύχομαι
σε όλους τους συνταξιδιώτες
και την όμορφη παρέα μας

ο νέος χρόνος να έρθει με ό,τι καλύτερο για όλο τον κόσμο!

Στον καθένα, προσωπική ευτυχία! :)

CAESAR said...

Xρόνια πολλά, γλυκά κι αγαπημένα, έτσι όπως θα άρμοζε σ΄όλη την ανθρωπότητα :)

CAESAR said...
This comment has been removed by the author.
onlysand said...

FYLLαράκι

αν προλαβαίνουμε την... υπερωρία σου
πολλές ευχές να σου στείλουμε
κι απ' την "άμμο" :)

αλλιώς,... όμορφα να περάσεις
και να υποδεχτείς με τις καλύτερες
...προϋποθέσεις το Νέο Χρόνο!!! xxx

onlysand said...

ΚΑΙΣΑΡΑ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ

μακάρι "όπως θα άρμοζε" - οι... 'αρμόδιοι' όμως εγκληματούν κατά
ανθρώπων και πλανήτη...

Υ/γ: η θέση σου προστέθηκε στο 'πούλμαν των φίλων' - για τις νυχτερινές σου βόλτες στην όμορφη Θεσσαλονίκη... ;)

Χρόνια καλά αγαπημένα :)

markos A said...

Για "το δάνειο σώμα"

Νανά είσαι η απογείωσή μας.
Για χάρη σου και εξαιτίας σου, ανοίγουν
τα παράθυρα της ψυχής
στο φως της δημιουργίας.

Δεν έχω λόγια να σε συγχαρώ
είναι λίγα και φτωχά.

Να είσαι πάντα καλά!

voul-voul said...

Ακόμα κι αν είναι "δήθεν" το σκοτάδι, λάμπει
κι η "εγκάρδια συννεφιά" παραμερίζει!

Νανά, άπειρα ευχαριστώ και γι' αυτή την πτήση :)

akb8862 said...

Tι όμορφο ποίημα-έκπληξη,ποίημα-ποταμός,ποίημα-δοξολογία
για όσους "φόρεσαν δάκρυα για να βλέπουν"...Δεν χορταίνω να το διαβάζω & πόσο ταιριάζει με τη μουσική που το συνοδεύει!

el(lad)itsa said...

Πραγματικά, Νανά!

Έχει δίκιο ο akb: είναι ένα ποίημα-ποταμός, που μας πάει στην "πηγή" του είναι μας!

Και η μουσική!...
Η εισαγωγή μού θύμισε τη "θάλασσα" που έπαιζες πολλές φορές στις εκπομπές σου.
Δάκρυσα Νανά...

Εύχομαι σε όλους τους τυχερούς συνταξιδιώτες σου, όμορφα ταξίδια
και ο καινούργιος χρόνος να φέρει στον καθένα ό,τι επιθυμεί πολύ!

Σε διαβάζω πάντα Νανά, συνήθως
πολλά ποστ μαζεμένα.
Παρακολουθώ όλους τους φίλους
όποτε βρίσκω ευκαιρία :)

onlysand said...

MARKO & VOUL-VOUL

αυτή η... συνέπειά σας (στην υπερβολή!...;) είναι πλέον σκανδαλιστική - να είστε καλά, παιδιά - σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ :)

onlysand said...

Όχι ότι εσύ πας πίσω (στις υπερβολές!;),

ΑΛΕΞάκι

ευαίσθητε κι αισθαντικέ 'αδελφέ' μου :)

Χαίρομαι που πρόσεξες (και) τη μουσική

Υ/γ: συγνώμη που δεν έχω απαντήσει τόσες μέρες στα μέιλ σου - σε είδα όμως στον ύπνο μου! (χωρίς να σ' έχω δει στον ξύπνιο - πρωτότυπο, ε;!) - ίσως από τύψεις (είναι το ...χόμπι μου)...

θα επανορθώσω! xxx

onlysand said...

EL(LAD)ITSA

κι εγώ θυμήθηκα τους 'ήχους' που έβαζα στην εκπομπή... αλλά έχει χαθεί το σιντάκι - ως 'υποκατάστατο' έβαλα τον εξαιρετικό Yosebu, με το πλεονέκτημα της μουσικής που ακολουθεί, βέβαια.
Να μη στα πολυλογώ, χθες το βράδι ξημερώθηκα να ψάχνω για sound effects... Επειδή τους έχω σε βινύλιο:
ή θ' αγοράσω ένα θαυματουργό μηχανάκι που μετατρέπει δίσκους σε σιντί
ή... απλώς, ν' αγοράσω σιντί με ήχους - τεσπα...

χαίρομαι όποτε σε 'βλέπω' - πολλές ευχές και σε σένα: μια όμορφη και αρμονική χρονιά να περάσεις :)

ερμία said...

δεκάδες σκέψεις,άλλα τόσα συναισθήματα,διαβάζοντάς σε,και να κουνάω καταφατικά το κεφάλι και τη πρώτη και τη δεύτερη φορά σε κάθε κουβέντα βαλμένη,σε κάθε λέξη.

eraser said...

Σ' αυτή την πτήση, μάτια μου,
μου άνοιξες τα μάτια!

Να είσαι καλά, Νανά! πάντα βρίσκεις
τον θαυμαστό τρόπο να σβήνεις τη μαυρίλα!

Για ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, εύχομαι ;)

akb8862 said...

A ! Tώρα έχω αγωνία για το πώς με είδες στον ύπνο σου.Δηλ. να δω αν αυτά που είδες ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα!
Κάποτε συναντήθηκα & γω με έναν πολύ καλό άνθρωπο που μόνο από το διαδίκτυο γνώριζα.Όχι δεν τον είδα στον ύπνο μου καθόλου, μα όταν συναντηθήκαμε ήταν ακριβώς έτσι όπως τον είχα φανταστεί,ακόμα & στο ύψος!
Λοιπόν άσε όλα τα άλλα μέιλς(δεν είναι σπουδαία) & στείλε μέιλ για το όνειρο. Περιμένω.

onlysand said...

ΕΡΜΙΑ Χρωματιστή
ευαίσθητο κι εσύ, παιδί
ξυπόλητο στα αισθήματα

πολύ σ' ευχαριστώ που 'έρχεσαι' :)

onlysand said...

ERASER

και σε σένα τις καλύτερες ευχές μου
κάθε ευτυχία μέσα στο 2008! :)

και σ' ευχαριστώ για όποια ...χρώματα λες πως σου δίνω... ;)

onlysand said...

ΑΛΕΞ

οκ, σου έστειλα το... 'όνειρο' ;)΄

(ήμουνα στο μπάνιο, δεν εννοούσα να σε κάνω να έχεις αγωνία!...)

akb8862 said...

Το " έλαβα" το όνειρο,Νανά! Μακάρι να λαμβάνω τέτοια ευγενικά όνειρα κάθε μέρα. Σε ευχαριστώ πολύ.
Επ` ευκαιρία ήθελα να εκφράσω το θαυμασμό μου για το νέο σου μπλογκ,ξανά. Έχω μείνει έκπληκτος από την τάξη που το διέπει.Τακτοποιείς & τα ποστ σου σε ενότητες! & πόσα άλλα πράγματα! Φαντάζομαι πόσο χρόνο σου παίρνουν όλα αυτα...
Φαίνεται ο άνθρωπος που έχει τάξη στον ευατό του! Να ένας λόγος παραπάνω που σε εκτιμώ.
Καλό Σ/Κ σε όλους !

meril said...

Καλημέρα Νανά
Φιλιά κι ευχές σ' εσένα ξεχωριστά και σ' όλη την παρέα

a gutem Rutz zu dem neuen Jahr...(tο γραψα σωστά;)

onlysand said...

ΑΛΕΞ !

Σ' ευχαριστώ, καλοπροαίρετο παιδί, που όλα τα βλέπεις ωραία - σαν την ψυχή σου να μην πω; θα φανώ κι εγώ υπερβολική :)
Για να είμαι ειλικρινής, όμως, πρέπει να σε ...διαψεύσω ;)
Υπάρχει τέτοιο χαρτο-μουσικο-πέλαγος-χάος στο (δωμάτιο-)γραφείο μου, που η 'τάξη' στο μπλογκ*, που προσπαθώ να βάλω για εξιλέωση, είναι ...σταγόνα στον ωκεανό!...

Φιλιά πολλά στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, λοιπόν! :)

*μόνο που θα το προτιμούσα μαύρο (με την καλή έννοια!...;)

onlysand said...

Καλημέρα, ΜΕΡΛΙΝ

guten Rutsch zum neuen Jahr!
(καιρό είχα ν' ακούσω αυτή την ευχή:)

"Καλό ...γλύστρημα* στο Νέο Χρόνο!"

*με την καλή έννοια ;)

meril said...

Πάντα με την καλή Νανά....Πάντα με την καλή...

 
SYNC ME @ SYNC